Sposoby i koszty dostawy
Formy płatności
- wpłata na konto
- wysyłka za pobraniem
- przy odbiorze (gotówką bądź kartą płatniczą)
Sposoby wysyłki:
tylko na terenie RP
Kurier DPD
Płatność przelewem 16 zł
Płatność przy odbiorze 19 zł
Poczta Polska - usługa Kurier48
Płatność przelewem 12 zł
Płatność przy odbiorze 15 zł
Paczkomat 24/7 InPost
Płatność PayU bądź przelewem 12,99 zł
Zakupione przez Państwa produkty w naszym sklepie w zależności od objętości, wielkości wysyłamy poprzez firmy kurierskie: Inpost, DPD oraz Pocztą Polską na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Polecamy dla większych zakupów dla osób ceniących wygodę oraz swój czas. Firma kurierska DPD dostarczy przesyłkę szybko i profesjonalnie na podany przez Państwa adres. Otrzymacie Państwo również powiadomienie mailowe o fakcie nadania przesyłki oraz sms o planowanej dacie dostawy.
Koszt ten wynosi odpowiednio:
16zł przy wpłacie bezpośrednio na nasze konto bankowe lub poprzez płatności internetowe,
19zł przy przesyłce pobraniowej (płacicie Państwo przy odbiorze przesyłki).
Wyjątek stanowią zamówienia hurtowe większych ilości, wtedy koszt wysyłki zostanie ustalony po skompletowaniu zamówienia.
Towar wysyłamy do 48 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie lub wybrania opcji przesyłki za pobraniem - przeważnie jeszcze tego samego dnia.
Szacowany czas dostawy to 1 dzień roboczy.
Maksymalny wymiar przesyłki to 45x35x25cm
Wysyłana jako Kurier48 – odpowiednik paczki priorytetowej.
Koszt ten wynosi odpowiednio:
12zł przy wpłacie bezpośrednio na nasze konto bankowe lub poprzez płatności internetowe.
15zł przy wyborze przesyłki pobraniowej (płacicie Państwo przy odbiorze przesyłki).
Szacowany czas dostawy 3-4 dni robocze.
Wysyłka tylko po opłaconym zamówieniu - PayU lub przelew bankowy
Maksymalna wielkość paczki to 60x40x35cm
Zamówienie jest najczęściej dostarczane przez Inpost w ciągu 24h roboczych.
Jednakże wg regulaminu usługi Paczkomat 24/h firmy InPost czas dostawy może się wydłużyć do 4 dni.
Czas odbioru z paczkomatu przez Klienta to 24-48h, po tym czasie paczka wraca do Nadawcy.
W razie nieodebrania istnieje możliwość ponownej wysyłki po uiszczeniu kosztów spedycyjnych przez Zamawiającego.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za transport przesyłek realizowanych przez firmy spedycyjne.
ODBIÓR OSOBISTY
Zapraszamy do naszej siedziby:
HURTOWANIA ZABAWEK BIAŁY
ul. Handlowa 13
15-399 Białystok
tel. kontaktowy 533-677-055
Przy odbiorze osobistym nie ponosicie Państwo żadnych kosztów.
Po zakupione towary można zgłaszać się po otrzymaniu wiadomości mailowej o przygotowanym zamówieniu.
REKLAMACJE DOSTAW
Reklamacje dostaw t.j. braki czy pomyłki towarowe przyjmujemy w formie mailowej na adres w terminie trzech dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego. Po upływie tego czasu uznajemy, że Kupujący nie wnosi żadnych pretensji.
W przypadku zauważenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego, należy otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić jego zawartość. Jeżeli towar jest uszkodzony - prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzenia, które każdy przewoźnik ma ze sobą. Ułatwi to nam proces reklamacyjny z firmami przewożącymi.
UWAGA - z racji ogromnej ilości połączeń telefonicznych - nasi pracownicy nie są wstanie odczytywać i odpowiadać na wiadomości tekstowe typu SMS. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.